Denegación das axudas ás hipotecas

Foro general sobre la urbanización. Todo lo que no encaje con la temática del resto de grupos de mensajes debería ir aquí.

Foro no moderado. Presenta tu candidatura a moderador mediante MP a Dali.

Denegación das axudas ás hipotecas

Notapor xose » Mié Mar 27, 2013 3:02 pm

Boas a todo@s.
Imos crear este foro para que a xente que está dentro da problemática da denegación das axudas para ás hipotecas poida participar e ir compartindo ideas cara facer reclamación conxuntas mobilizacións etc. Colgaremos o enlace do foro no blog para que a xente poida pinchar directamente e así lle sexa mais fácil chegar ata aqui.
Se alguen ten algunha dúbida que no la faga chegar a través do noso correo avv@novomesoiro.com
Saudos a tod@s
xose
Visitante ocasional

Re: Denegación das axudas ás hipotecas

Notapor xose » Dom Abr 07, 2013 10:18 am

Boas
Aquela xente que ten aceptada a axuda ás hipotecas imos quedar o dia 17 de abril,as 19:30 no cívico co avogado para que vos explique cales son os procedementos a seguir. En principio se realizará unha reclamación conxunta da efectividade da axuda no órgao administrativo correspondente e se no caso dun mes non hai resposta se procederá a unha reclamación via contencioso adminstrativo que non leva asignado tasas. Pero iso volo explica mellor o propio avogado
Para a xente que ten denegadas ás axudas poremos facer unha xuntanza para ir organizando todos os movementos a facer. Para marcar a data sería bo que a xente se pronunciara
xose
Visitante ocasional

Notapor chako » Mié Abr 10, 2013 4:00 pm

Buenos días, soy Daniel Díaz Míguez, vecino del barrio de novo mesoiro. Yo también soy un afectado por la supresión de las ayudas de hipoteca. Yo estoy incluido en lo que en la web de la asociación habéis denominado Grupo A, es decir, tengo una resolución estimatoria de la Xunta por la que se me concede la subsidiación de mi préstamo.
Al no saber de acciones conjuntas, he presentado, con fecha de finales de diciembre de 2012, por mi lado, reclamación ante la xunta y ante fomento exigiendo que se ejecutara la resolución. Ninguno de las dos Administraciones me ha contestado.
No se que paso debo de seguir ahora, no se si estoy en plazo para presentar contencioso....en fin...estoy un poco perdido..
Por otra parte me he enterado que el gobierno ha aprobado un nuevo plan de vivienda en el que dice que mantendrás estas ayudas a la hipoteca... pero al parecer quieren decir que se le mantendrá al que ya la esta cobrando, no que se vayan a conceder nuevas...
Muchas gracias y espero que se haga justicia respecto a semejante chapuza institucional.
chako
Visitante ocasional

Notapor xose » Vie Abr 12, 2013 10:14 am

]Reunión o mércores 17 no centro cívico coa xente afectada pola denegación das hipotecas pero que lle fora aceptada as axudas e non llas están a ingresar ( GRUPO A). A reunión é co avogado para que explique o procedemento a seguir. Mércores 17 as 20:00 no centro cívico
xose
Visitante ocasional

Notapor German » Mié May 22, 2013 9:41 am

Alguien que haya ido el 11 de Mayo a la reunión que se hizo en el centro cívico, me puede decir que se acordó en ella. Yo por temas de trabajo no he podido ir. Si se va a hacer una reclamación de forma conjunta por via administrativa me gustaría apuntarme.
German
Mesoirense a muerte

Notapor AnaBelen » Mar Jun 11, 2013 9:49 pm

Hola ! A mi tambien me gustaria entrar en el grupo de afectados por las ayudas denegadas. A mi me la concedieron pero no me la pagaron. Un saludo.
AnaBelen
Nómada perdido

Notapor maría » Vie Jun 14, 2013 2:22 pm

hola, yo estoy afectada por la denegación de las ayudas desde el año pasado y ya lo comuniqué a la dirección de correo electrónico facilitada pero no he sabido nada todavía, alguien tiene alguna novedad sobre el tema? Saludos. :roll:
maría
Nómada perdido

Notapor maría » Vie Jun 14, 2013 2:23 pm

German escribió:Alguien que haya ido el 11 de Mayo a la reunión que se hizo en el centro cívico, me puede decir que se acordó en ella. Yo por temas de trabajo no he podido ir. Si se va a hacer una reclamación de forma conjunta por via administrativa me gustaría apuntarme.

yo no me enteré de esa reunión. :cry:
maría
Nómada perdido

Notapor xose » Vie Jul 05, 2013 12:34 pm

Boas
O martes 2 tivemos unha xuntanza no cívico onde se acordou duas cousas:
Primeiro: Aquela xente que lle denegaron as axudas e que xa fixo o recurso de alzada e pasou ou vaille pasar os tres meses dende a sua presentación, se lle considera silencio adminstrativo polo que se acudirá ao contencioso administrativo. Para iso o martes 9 dende as 19:30 ate as 21:30 estaremos no local da AAVV recollendo toda a documentación necesaria. A xente que queira participar neste proceso e estexa dentro destas caracteríticas debe traer nun sobre unha copia da carta de denegación das axudas, un copia coa recurso de alzada sellado, e unha folla cos seus datos ( nome, teléfono e email). O avogado que nos asesora propuxonos que so cobraria no caso de gañar entre un 8% e un 12% do reclamado e que ao haber silencio administrativo estariades exentos de pagar as tasas.
Segundo: Se buscará apoio con outras plataformas do estado e intentar que os medios de comunicación asi como organizacións políticas nos den o seu apoio explicito e presionen para un cambio de normativa.
xose
Visitante ocasional

Notapor ozil » Mié Oct 30, 2013 10:18 am

Bos dias
Esta semana me chegou a carta ca axuda denegada, cal e o proceso para apuntarse co resto dos veciños? e posible? chego tarde? xa esta o recurso presentado?
Un saudo
ozil
Nómada perdido

Notapor German » Jue Nov 14, 2013 10:11 am

Boas tardes
O venres 15 as 20:00 no CENTRO CÍVICO imos comerzar coa rolda de contactos coas organizacións políticas para que apoien as nosas reclamacións.
Imos ter a primeria xuntanza coa deputada do BNG Carme Adán
O que pretendemos é que todas as organizacións políticas apoien a nosa solicitude de que a Xunta asuma el criterio que dende a Junta de Castilla y León acaba de realizar recoñecendo de oficio, as prórrogas de subsidación, e que nos orzamentos do ano que ven que están nas comisións parlamentarias asinen unha partida para facer fronte as axudas

Imos levar un texto conxunto coas outras plataformas galegas para presentarlla a deputada do BNG.

Necesitamos da vosa presenza,necesitamos facernos escoitar e que se tome conciencia cara os xuicios que imos ter polo que cantos máis asistent@s millor.

Esperamos a vosa presenza

Saudos
German
Mesoirense a muerte

Notapor chiky » Jue Nov 14, 2013 6:14 pm

¿De que forza falas? He que eres do bng.
chiky
Mesoirense convencido/a

Notapor lunita » Mar May 20, 2014 8:14 pm

http://www.laopinioncoruna.es/coruna/20 ... 43160.html

¿Alguien sabe si se puede hacer algo respecto a este tema? ¿Tenemos que hacer denuncias individuales para que nos hagan caso o se puede hacer algo a nivel colectivo??
lunita
Mesoirense compulsivo/a

Notapor Silviña » Dom May 25, 2014 10:28 pm

la asociación está trabajando en ello con el abogado, ponte en contacto con ellos para que te asesoren. Plantean llevarlo a juicio en conjunto. móvil de la asociación 677 404 029

http://www.elconfidencial.com/ultima-ho ... da_258142/
Silviña
Mesoirense compulsivo/a

Notapor Silviña » Sab Jun 14, 2014 8:12 am

El Ministerio de Fomento cambiará el criterio interpretativo que propició la denegación de las prórrogas de subsidiación de intereses de los préstamos de VPO

VPPSI 13/06/2014

VPPSI informa a todos los afectados por la aplicación del Art. 35 del Real Decreto-ley 20/2012 de 13 de julio, a solicitudes de prórroga de subsiaición de intereses de Planes anteriores al Plan 2009-2012, que el Ministerio de fomento en sede parlamentaria a pregunta de un diputado del Grupo Parlamentario Izquierda Plural ha comunicado que va a adoptar el cambio de criterio en esta importantísimo asunto.

http://www.viviendaprotegidasi.es/image ... Cortes.pdf

Son buenas noticias. :smile:
Silviña
Mesoirense compulsivo/a

Siguiente

Volver a General